INFONIA bloguje

19.5.2016 Jak na efektivní email marketing emailmarketing.jpg

Email marketing je užitečným nástrojem k podnikání pokud se používá správně.
Většina firem jej však využívá špatně a neefektivně. Díky tomu poté vznikají fámy o tom, že emailing nefunguje. Pokud se však naučíte správně pracovat s email marketingem je cesta k úspěchu otevřená. Jednoduchá pravidla a postupy platí jak pro velké, tak malé firmy. více

13.5.2016 Jak bojovat proti spamerům spam.jpg

Spameři jsou nepříjemnými existencemi, které se na internetu pohybují. Jejich cílem je umísťovat komentáře na weby za účelem propagace. Špinavou práci za ně dnes již často vykonávají spamboti, kteří zamořují diskuzní fóra i komentáře pod příspěvky. Jejich metody jsou již pokročilé a není pro ně překážkou prolomení administrace či vytvoření uživatelského účtu. více

14.1.2016 Zobrazení firemního webu pro mobilní zařízení zobrazeni-firemniho-webu-mobil¨.jpg

Informační technologie jdou nezadržitelným tempem dopředu. To co se nám dříve zdálo jako z pohádky, je nyní skutečností. Díky tomuto rychlému tempu je na firmy a podnikatele kladen větší důraz na správné prezentování svého podniku. Jedním z důležitých bodů je firemní web. Nyní nestačí mít jen správně vyladěné webové stránky, které mají ty správné barvy a kontaktní formulář. Aktuální starostí pro většinu firem či podnikatelů je správná prezentace firemního webu na mobilních zařízeních. Tam se totiž přesouvá nebo bude přesouvat většina očí potencionálních zákazníků. více

29.8.2015 Proč propagovat web přes PPC ppc-kampane.jpg

Možností jak propagovat web na internetu je hned několik. Jednou z nejčastěji využívaných a také nejúčinnější je "pay per click" reklama nebo-li zkráceně PPC. Ta nabízí hned několik výhod oproti ostatním reklamám na webu. Níže se podíváme blíže na plusy této propagace a proč je tak dobrá. více

16.8.2015 Využití poptávkových a slevových webů slevovy-portal.jpg

Poptávkové a slevové weby jsou účinným nástrojem jak propojit zákazníky a firmy. Nejčastějšími uživateli poptávkových a slevových webů jsou koncoví uživatelé. Skrytý potenciál mají však i pro podnikatele a menší či střední podniky. Stačí jen vědět, jak využívat jejich sílu a správně vypracovat nabídku, která se neodmítá. Pokud se vše povede jak má, může toto spojení vytvořit dlouhodobý zisk pro obě strany. více

2.6.2015 SEO propagace webových stránek seo-propagace-webovych-stranek.jpg

Optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO, je neustále řešeným tématem se kterým se potýká každý provozovatel webu, který má za cíl obsazení kvalitních pozic ve vyhledávání. Úspěšnost na webu je často dána právě tím, jak moc jsou stránky přijatelné pro vyhledávače, tedy především, jak jsou validní svým obsahem a také popularitou na jiných webech. více

31.5.2015 Jak čerpat obrázky na web jak-cerpat-obrazky-na-web.jpg

Pokud se rozhodnete zřídit si vlastní web, určitě se neobejdete bez nutnosti vkládání obrázků, které budou ilustrovat vaše téma, o kterém zrovna píšete. Existuje mnoho způsobů, jak obrázky získat, ale pozor, některé cesty mohou být ilegální a může vás za ně čekat trest. Asi tou nejlepší cestou, která s sebou obnáší nejméně problémů je užití vlastního obrázku, který jsme sami vytvořili, tedy vyfotili, namalovali atd. Při tomto způsobu užívání obrázků si nemusíme vůbec lámat hlavu s autorskými právy, kolem kterých je obecně nejvíce problémů. Je ovšem jasné, že téměř většinu potřebného obrazového materiálu nejsme schopni sami vytvořit, a proto musíme použít již existující materiál, kterého však nejsme autorem. více

22.5.2015 7 častých chyb, ke kterým u nových webů dochází chyby-novy-web.jpg

Nové webové stránky jsou vždy důvodem k oslavě, ale ne vždy se je podaří udělat skutečně dokonalé. Podíváme se na 7 častých chyb, ke kterým u nových webů dochází a kterých by bylo dobré se vyvarovat ještě před spuštěním webu. více

19.5.2015 Web přes šablonu nebo web na míru? web-pres-sablonu-web-na-miru.jpg

Možnost nechat si vytvořit webové stránky se nabízí již všem a většina lidí se rozhoduje mezi webem vytvořeným na míru a webem vytvořených podle šablony. V čem spočívá zásadní rozdíl? více

1.5.2015 Content marketing content-marketing.jpg

Textový obsah je pro každou webovou stránku důležitý, uživatelé se díky němu dozvědí všechny potřebné informace. Může být ovšem text také marketingovým nástrojem? Ano a konkrétně se mu říká content marketing, nebo také obsahový marketing. více

20.4.2015 Proč zakládat blog? blog.jpg

Důvodů proč zakládat blog může být hned několik. V první řadě si spíše musíme říct, k čemu nám bude blog sloužit a podle toho se dále určí proč je blog přínosný pro naší věc a jak nám může maximálně posloužit. více

9.4.2015 Kde všude mít URL svého webu? link.jpg

Pokud se vám právě podařilo zdárně dokončit váš nový web, nastává pro vás nová, možná ještě o něco více složitější práce, a to dostat váš web do podvědomí lidí. Je jasné, že na váš nový web okamžitě nezačnou proudit davy návštěvníků. Musíte jim web ukázat, připomenout a toto dělat stále dokola. více

26.3.2015 Výhody helpdesku helpdesk.jpg

Helpdesk je jednoznačně neocenitelnou záležitostí, která dokáže zlepšit chod každé společnosti. Dokáže eliminovat nadbytečné množství informačních kanálů do jednoho jediného a tím zefektivnit a maximalizovat pracovní proces. Jedná se o nástroj, který vám dává náskok před ostatními, díky hned několika aspektům. více

18.2.2015 Co všechno patří na firemní web firemni-web.jpg

Firemní web je jednou z cest, kterou o sobě dáváte vědět svým zákazníkům a prostřednictvím kterého s nimi i komunikujete. Podle toho by měl váš firemní web také vypadat a hlavně by měl obsahovat vše potřebné. více

7.1.2015 Firemní identita a web firemni-identita-a-web.jpg

V dnešním vysoce konkurečním prostředí je každý trumf v rukávu nebezpečnou zbraní, jak si poradit s již zmíněnou konkurencí. Jednou z takových zbraní, které odlišují profesionály od amatérů je firemní identita neboli corporate identity a web. Jenže co si představit pod těmito pojmy? více

6.12.2014 Grafické a mediální soubory na webu graficke-medialni-soubory-webu.jpg

Využívání mediálních souborů je u webových stránek naprostou samozřejmostí. Pokud se na webu používají, tak je vhodné se o nich něco dozvědět, tedy především to, jak by správně měly vypadat a jakých pravidel se držet. více

10.11.2014 Vytvoření kvalitní minisite pro podporu webu microsite.jpg

Minisite, také někdy nazývaná jako mikrostránka, mikroweb či miniweb, je stránka vytvořená za účelem podpory centrálního webu. více

18.10.2014 Reklama na webu reklama-na-webu.jpg

Jakým způsobem je nejlepší provozovat reklamu na webu? Od minulých let nastala řada změn a při volbě ideální reklamy je třeba dbát i na reakce vyhledávačů. Ať už jde o poskytování, nebo o využívání reklamy, jaké mají největší úspěch? více

Stránkování

 
Infonia > Blog