28.3.2018 Instagram jako marketingový nástroj Máte své vlastní webové stránky? Toužíte vytvořit úspěšný web,
který budou denně navštěvovat tisíce lidí a jeho popularita tak
poroste ohromnou rychlostí? Chcete se dostat do podvědomí široké
veřejnosti a zaujmout lidí napříč všemi věkovými kategoriemi? V tom
případě se musíte soustředit nejen na zajímavý a originální obsah,
ale svou pozornost a čas zaměřit i na marketing. Dosáhnout
úspěšných webových stránek, ať už se jedná o osobní blog nebo
firemní web, lze dosáhnout jedině tehdy, kdy je obsah ruku v ruce s
reklamou. více
13.3.2018 Fonio: A/B testování Zlepšete marketingový dopad
vašich stránek pomocí A/B testování. Nově nabízíme tuto
techniku průzkumu, která rychle, snadno a levně
porovná dvě nebo více variant
vašeho internetového marketingu. více
12.3.2018 Jak oslnit logem Firma, která nemá logo, jakoby to ani s podnikáním nemyslela
vážně. Také si to myslíte a logo hledáte? V tom případě vám můžeme
vytvořit
logo na míru. Proč je dobré mít propracované logo? Jak
souvisí s firemní identitou? Jak logem zaujmout na první pohled?
Vysvětlíme! více
26.2.2018 Máte responzivní web? Mít své vlastní webové stránky může mít v dnešní době
opravdu kdokoli. Někdo je využívá k osobním účelům, pro jiného jsou
prostředkem pro firemní prezentaci. Možností pro jeho využití
existuje nespočet. Ať už tedy svůj web využíváte k čemukoli a máte
na něm cokoli, pokud nebude responzivní, nestane se pro návštěvníky
dostatečným lákadlem. A to je potřeba změnit. více
20.2.2018 Proč je důležité pečovat o své zákazníky? Klíčem k úspěšnému podnikání jsou zákazníci, ještě lépe
spokojení zákazníci. Abyste tyto zákazníky mohli i nadále považovat
za své, je potřeba o ně neustále pečovat. Jinak vám je dříve nebo
později přetáhne konkurence. Proč je tak důležité pečovat o
zákazníky a co vám v tom může pomoct? více
13.2.2018 Svěřte se kreativci Ať už jste sebevíc nadšení a kreativní inovátoři plni
elánu a fantazie, ne vždy vám tyto vlastnosti postačí. Návrh a
zpracování vašich osobních webových stránek potřebují i kapku
technických znalostí, které laikům při tvorbě mohou zabrat moře
času. více
7.2.2018 Co všechno sdílet na web? Už máte svůj blog nebo webové stránky a víte, že
slouží nejen jako vaše vizitka, ale i způsob prezentování vaší
práce. Nyní si lámete hlavu nad otázkou, co na své stránky vlastně
sdílet, abyste zaujali potenciální zákazníky a ještě lépe: abyste
je přiměli se k vám vrátit. více
1.2.2018 5 důvodů proč mít svůj web Mít v dnešní době svůj vlastní web je pomalu
"jasná věc". Ne jenom, že prezentujete sami sebe či
společnost, ale ukazujete jak dobří a profesionální jste. V dnešní
době není důležité mít na svém webu mnoho informací, ale jsou
důležité zmínit důležité fakta o spololečnosti. Jak jsme dříve
psali v
našem článku, jde i o tzv. “WOW” efekt. Nebojte se
experimentovat, publikovat informace, které třeba u konkurence
nenaleznete. Prohlédněte si weby vaší konkurence a zhodnoťte jakou
přidanou hodnotu do svých webových stránek můžete vložit. více
19.1.2018 Jak vybrat dodavatele webových stránek? Rozhodně nepodceňte výběr dodavatele vašich webových
stránek. Vždy se vyplatí jednou dobře vybrat, než pak situaci
složitě napravovat. Na co si tedy musíme dát POZOR při výběru
dodavatele webových stránek a podle čeho se rozhodovat? více
12.1.2018 Jaké jsou trendy webového designu pro rok 2018? Design webu je jedním z hlavních faktorů, kterým si
můžete během pár vteřin návštěvníky (potenciální zákazníky) získat
nebo naopak odradit. Z toho vyplývá, že má velký vliv na Vaše
konverze a tudíž i zisky. Milton Glaser, významný grafický designér
kdysi prohlásil, že existují tři základní reakce na design: ano, ne
a WOW! V dnešní době, kdy je internet zahlcený weby je “reakce
WOW!” klíčem k Vašemu úspěchu. více
1.1.2018 Sociální sítě a jejich využití pro podnik Sociální sítě jsou nedílnou součástí moderní společnosti. Každý
den jej využívají miliony lidí. Není tedy divu, že spousty firem a
podniků se snaží využívat sílu sociálních sítí a získávat tak nové
potencionální zákazníky. Možnosti sociální sítě a jejich využití
pro podnik je nekonečné, ale nic se nesmí přehánět. Příliš velký
důraz kladený na sociální sítě, totiž způsobuje podcenění ostatních
důležitých věcí, které jsou potřebné pro úspěšné podnikání. více
25.12.2017 Korporativní identita vaší společnosti Budování korporativní identity společnosti není zrovna
jednoduché. Obzvláště, když kolem toho všeho vzniká spousty
polopravd a mýtů. Většina špatných rozhodnutí však vzniká ve velkém
egu ředitelů, kteří rozumí všem a všemu. Nechtějí si nechat poradit
a tak často korporativní identita společnosti trpí. více
20.12.2017 Správa firemních kontaktů Snad každá úspěšná fungující firma má své zákazníky, ať už
pravidelné či jednorázové. V případě kamenného obchodu jsou to lidé
kteří nás navštíví a odejdou. Pokud jde ovšem o internetový obchod, jedná
se nejčastěji o zákazníky, kteří něco zanechají a to emailovou
adresu. více
11.12.2017 Tvorba webu na blogovacím systému Provozovat svůj vlastní web může přinášet mnoho výhod, avšak ne
každý má odvahu do takovéto činnosti se pouštět, protože mu přijde
samotná tvorba
webu velmi složitá a zdlouhavá, ale to je omyl. V dnešní době
existuje hned několik způsobů jak web vytvořit, aniž byste museli
ovládat složité kódování. Jedním ze způsobů je i tvorba webu na
tzv. blogovacím systému. více
2.12.2017 Další weby a microsite pro podporu webu Webové stránky jsou základem podnikání na internetu. Dnes má
vlastní web již většina firem a pro mnoho uživatelů to znamená
potýkat se stále větší konkurencí. Mnozí se tedy rozhodnou pro
propagaci webu, což
je velmi rozumný krok. Jednou z možností, jak web skutečně
podpořit, je i tvorba microsites. Jak mohou webu pomoci? více
25.11.2017 Na jakém CMS udělat e-shop Pokud si zakládáte vlastní e-shop, budete si muset vybrat, na
jakém CMS jej chce spravovat. CMS je zkratka pro content management
systém, tedy pro prostředí, ve kterém budete zajišťovat běh vašeho
e-shopu. Právě výběr toho správného CMS určí, jak efektivně budete
schopni publikovat nabízené položky a spravovat objednávkový,
platební, fakturační a logistický systém. CMS existují opravdu
spousty a každý nabízí něco trochu jiného. My se nyní podíváme na
tři nejznámější a nejkvalitnější CMS pro tvorbu a správu
e-shopu. více
18.11.2017 Webová stránka a sociální sítě Pro oslovení co největšího počtu lidí je vhodné vyhledávat
místa, kam nejvíce lidí chodí a nemáte teď na mysli místa reálná,
ale virtuální. K těm v poslední době jednoznačně patří sociální
sítě. Je tedy velmi výhodné ke své webové stránce zřídit také
stránku na sociální síti, která bude fanoušky automaticky
informovat o všem novém na vašem webu. více
11.11.2017 Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy je
správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch
reklamní kampaně. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat
při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním
nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí
vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače
právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už záleží, zda na vaši
reklamu klikne nebo bude hledat dále. více